Uw vraag direct beantwoorden : 030-7600700

Menu Hide

Aanmelden gegevensdrager

Tevreden klanten maken ons gelukig

Wat maakt Stellar zo succesvol?

1. Extreem hoge succesratio

Stellar heeft een extreem hoge succesratio (95 %) en korte doorlooptijden door alle bedrijfsprocessen constant digitaal te monitoren en dit doorlopend te optimaliseren.

2. Korte levertijden

Stellar begrijpt als geen ander hoe cruciaal de data zijn voor de cliënt en gaat tot het uiterste om de verloren data binnen een zo kort mogelijke tijd weer af te leveren bij de cliënt.

3. Gratis SMS Service

Stellar houdt cliënten 24×7 op de hoogte van de laatste status door middel van gratis sms-berichten voor het geval dat cliënt op reis is of tijdelijk geen beschikking heeft over internet.

4. Service en kwaliteit waarborging

Stellar wacht niet tot de cliënt belt, maar belt de cliënt direct als er belangrijke ontwikkelingen betreffende zijn opdracht binnenkomen.

5. Online toegang en controle over uw waardevolle data

Door alle processen digitaal te monitoren kunnen wij cliënten online inzicht geven in het proces en kan iedere cliënt zelf 24×7 tot in het kleinste detail de meest actuele status blijven volgen zonder ook maar een keer de telefoon te hoeven pakken.

6. Topprestatie voor u, onze klant

Stellar begrijpt dat enkel een absolute topprestatie de cliënt tevreden zal stellen in tijden van hoge stress en problemen bij dataverlies.

7. Online facturatie en online betaling

Stellar biedt online facturatie en betaling aan zodat, indien de cliënt meerdere opdrachten heeft lopen, een actueel overzicht van de administratie kan worden aangeboden.

8. Scherpe tarieven, lage kosten

Stellar bespaart veel geld door haar efficiënte werkwijze en digitale controles (ZEN) en kan daarom voor zelfs de meest moeilijke opdracht snel leveren tegen zeer lage prijzen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit en het specialisme.

9. Beperkt budget, geen probleem

Stellar is in staat om cliënten snel verder te helpen met zijn of haar probleem en is zich ervan bewust dat veel cliënten slechts een beperkt budget beschikbaar hebben voor dit soort onverwachte voorvallen.

10. Gemotiveerd team van specialisten

Stellar is zich ervan bewust dat voor data recovery net als voor uw gezondheid alleen topservice, topkwaliteit en topsnelheid tot tevredenheid zullen leiden. Om dit te bewerkstelligen gaat ons deskundige team 24×7, 365 dagen per jaar tot het uiterste, om cliënten tevreden te stellen en tevreden te houden!

Call Me