Utrecht, 11 november 2015
Stellar redt dagelijks belangrijke data en foto’s van defecte smartphones. Veelal wordt er ook s’nachts doorgewerkt in het Lab om de klant te helpen. Iedere tip die het recovery proces kan bespoedigen moet onderzocht worden. Dit is naast kennisdelen en netwerken de reden om voor onze klanten en partners deel te nemen aan het Mobile Repair Event, welke recent werd georganiseeerd door Uneto-VNI en OTIB in november.
Wij hebben vele gespecialiseerde en zelfstandige reparatiebedrijven gesproken en mannen –ja, er waren geen vrouwlijke reperateurs aanwezig- die werkzaam zijn op service afdelingen van winkels.
Goed verdienmodel Stellar Data Recovery
Verbazing was er dat Stellar een simpel en goed verdienmodel heeft voor de smartphone- en tablet reparatie bedrijven. En dat de concurrentiepositie snel verbeterd kan worden door het aanbieden van data recovery services, wat direct een werkelijke meerwaarde geeft voor de klant en blijvende contactmomenten met die eindklant.
Op Mobile Repair Event gaven alle experts tips en direct toepasbare en succesvolle oplossingen. De weg naar succes werd helder uitgelegd door o.a. Keynote-sprekers Rick Moorman, Danny Mekic. En door deelname aan de wokshops over alle vakgebieden en branches die relevant zijn binnen de repairbrache. Stellar heeft als erkend en geaudit data recovery bedrijf haar format beschikbaar. Interesse ? Bekijk het format hier.